תזונה ובריאות

וזה הזמן להתחיל לרכב על אופניים

בסיום אימון גופני נפתח לטובתנו חלון הזדמנויות מטבולי המאפשר מילוי מהיר במיוחד של מאגרי האנרגיה בשרירים, כמו גם שיקום והתאוששות אופטימליים של הגוף. מדובר ב-30 הדקות שלאחר סיום האימון, בהן קיימת יכולת מוגברת של הגוף לחדש במהירות את מאגרי האנרגיה שהתרוקנו בעת המאמץ הגופני ביעילות מוגברת, לשקם שרירים פגועים, למנוע התכווצויות וכאבי שרירים ולבסוף – לסייע בבניית מסת שריר.


חטיף אנרגיה C0-Q10

חטיף אנרגיה טבעי, 137 קלוריות

מחיר - 9.99 ש"ח

 

  

 

 


973 - חטיפי בריאות, אנרגיה ותזונה נכונה

בעשור האחרון מתפרסמים מאמרים רבים התומכים באכילה מאוזנת של כל אבות המזון.


NuGo Nutrition Bar:

שוקולד בננה

 

 

 


 

NuGo Nutrition Bar:

בטעם קפה

 

 

 


NuGo Nutrition Bar:

בטעם שוקולד

 

 

 


9 גר’ - פחממות 7 גר’ - חלבונים  3 גר’ - שומנים 

יחסים אלו הן המפתח לארוחה מאוזנת, לבניית השרירים, לחיזוק מערכת החיסון ולשמירה על משקל נכון. פחמימות מרוכבות ומלאות, חלבונים ממקורות שונים ושומנים נכונים הם מרכיבים חשובים לא פחות. את כל אלו מביאה לכם 973 בצורת חטיפי בריאות טעימים להפליא, נוחים לאחסון ולנסיעה. חטיפי Nugo במבחר טעמים מוצעים כזריקת אנרגיה לספורטאים, כתחליף ארוחה לסטודנט ולאיש העסקים או כארוחת עשר לתלמידי בתי הספר. כל חטיפי האנרגיה של חברת Nugo nutrition הם כשרים. בסדרת הGo Organic ניתן למצוא חטיפים אורגניים בטעמי שקד ורימון מצופים בשוקולד אמיתי. בסדרת הSmart Carb מוצעים חטיפים ללא סוכר וגם חטיף ללא גלוטן מוצע לסובלים מצליאק. כל החטיפים מיוצרים מחומרים מלאים ומכילים שומנים לא רוויים החיוניים לתפקוד מלא של הגוף.


 

רמי דותן ק. כפר סאלד

מרפא ומאבחן בשיטת טיפול של דר' בוטו, נייד 054-8011296

http://www.shiluvim.org

 

קצת רקע...

עם השנים חלה מודעות בצריכת התזונה היומית המשולבת בפעילות גופנית, המלצות שונות לשמירה על רמה תקינה של שומני הדם חשובות במיוחד לאנשים להם יש כבר רמה בילתי תקינה של שומנים  בדם, אנשים הנמצאים בקבוצות סיכון: בעלי יתר לחץ דם, מעשנים, סוכרתיים ובעלי נטייה תורשתית במשפחה לחלות במחלות לב,  תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית המלצות אלו עשויות להועיל.

אנשים שרמת השומנים בדם תקינה כפעולת מנע יש לבצע פעילות גופנית מבוקרת המסייעת למניעת התפתחות טרשת העורקים פעילות גופנית מבוקרת עוזרת בשריפת שומנים וקלוריות, מסייעת בהורדה במשקל, משפרת את ההרגשה כללית ומפיגה מתחים, מעלה את רמת הכולסטרול הטוב ומורידה את רמת הטריגליצרידים ועוזרת להרחבת כלי הדם, מומלץ לעסוק בפעילות גופנית בקביעות ובהתמדה לוותר על נסיעה ברכב.


POWER BAR

חטיף האנרגיה הטוב בעולם בפורמולה מחודשת

Performance הוא חטיף אנרגיה לשימוש לפני, תוך כדי ואחרי פעילות גופנית.

Performance מכיל יחס אופטימלי בין פחמימות מורכבות המספקות אנרגיה לטווח ארוך לבין פחמימות פשוטות המספקות אנרגיה לטווח הקצר. כמו כן הוא מכיל כמות משמעותית של ויטמינים ומינרלים התורמים לתפקוד מיטבי של מערכות הגוף.

ה- Performance מספק פתרון טעים, בריא ודל שומן לאכילה ולנשנוש בין הארוחות.

 

כיצד להשתמש ב Powerbar Performance:

  • יש לאכול חטיף 15-30 דקות לפני פעילות גופנית.
  • יש לאכול חטיף כל שעה וחצי עד שעתיים בזמן הפעילות הגופנית.
  • יש לשתות מים או משקה איזוטוני יחד עם האכילה על מנת לסייע לספיגה יעילה. 

ערך תזונתי לחטיף 65 גרם:

  • ק"ל - 230
  • פחממות - 45 גרם
  • חלבון - 10 גרם
  • שומן - 2 גרם

בטעמים: שוקולד, וניל, בננה ותפוח.

 

 

 


GU ENERGY GEL

ג'ל בזמן רכיבה

במבחר טעמים

חבילה 24 יחידות

מבצע - 165 ש"ח

 

 

 

 

 


 

סוכריות ג'ל GU

16 סוכריות באריזה - שווה ערך 2 סוכריות לשקית ג'ל 

בטעמים: תות, אוכמניות ותפוח

 

 

 

 

 

 

 


חברת שיאנרגיה

מפתחת מוצרי צ'לנג' בישראל, שקדה על פיתוח מוצרים שיותאמו בדיוק למתאמן הישראלי, לטעמו ולצרכיו המיוחדים. כל מוצרי צ'לנג' הינם בעלי הכשר בד"צ ומאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה-FDA האמריקאי


 

חטיפי אנרגיה

חטיף חלבון בטעם חמוציות ויוגורט

 

חטיף החלבון של צ'לנג' מיועד למילוי צרכי הגוף ושיקום שרירים ורקמות שנפגעו בעת המאמץ הגופני, כמו גם להתאוששות מהירה לקראת האימון הבא

 

  

 


משקאות איזוטוניים 

כל ספורטאי חייב בשתייה בזמן פעילות. מטרות השתייה הן החזרת נוזלים שמאבד המתאמן בזמן הפעילות. כמות זו יכולה להגיע ללמעלה מ 2 ליטרים בשעה בזמן פעילות מאומצת. "הזרקה" של חלק מהאנרגיה בה השתמש הגוף להפעלתו. על מנת להמנע מנפילת אנרגיה בפעילות ממושכת, יש צורך להחזיר לפחות חלק מהאנרגיה אותה הוצאנו. בפעילות מאומצת, עשוי לאבד המתאמן עד למעלה מ 1000 קלוריות בשעת פעילות. החזרה של אלקטרוליטים, אותם איבד הגוף. הגוף משתמש במספר רב של אלקטרוליטים לשם הפעלתו התקינה. שני האלקטרוליטים החשובים ביותר הם הנתרן והמגנזיום. בפעילות מאומצת עשוי המתאמן לאבד למעלה מ 3 גר' של נתרן ו 0.5 גר' של מגנזיום בכל שעת פעילות. 

בטעמים: פירות יער, קולה, אפרסק ולימון